פרסום באינטרנט

זו המילה האחרונה בעולם הפרסום. מידי יום צומחים להם עוד ועוד אתרים ברשת, וממש ברגעים בהם אתה קורא שורות אלו, התחרות הולכת וגדלה. אתרי אינטרנט הפכו להיות פלטפורמה אידיאלית לפרסומות של עסקים כאלו ואחרים שמטרתם לחשוף אותך ולגרום לך להקליק ולהתעניין במוצר או שירות של עסקים שונים ומגוונים.  

בעבר משרדי פרסום נהגו לחשוב על פרסום באינטרנט כעל פרסום באמצעות באנרים. נכון, לבאנרים יש מקום מרכזי בעולם האינטרנט בכל הקשור לתחום המיתוג – אך לא כאמצעי של קידום מכירות. נכון הדבר שקמפיין באנרים בדף הבית של אתר WALLA   ו- YNET  עשוי לחשוף אותך לכ-90 אחוז מהגולשים באינטרנט הישראלי, אך יש לקחת בחשבון שעלותו לשבוע אחד בלבד יכולה לעבור את ה-100,000 דולר !

 

באנרים כאלמנטי פרסום

עלות הבאנר מושפעת מנפח התעבורה של האתר, מגודל הבאנר ומיקומו, שכן, באנר בדף הבית של WALLA , ככל שיהיה גדול יותר ומרכזי יותר כך גם יעלה למפרסם סכום כסף שלא תמיד יחזיר את ההשקעה. מעבר לכך, מרבית המפרסמים פשוט לא יכולים להרשות לעצמם פרסום באינטרנט מסוג זה.

נכון שאם אתה הבעלים של חברת אורנג', סלקום, פלאפון, בזק או מי עדן אתה יכול להרשות לעצמך לפרסם באנר בדף הבית של אתרים אלו, אבל רוב הסיכויים שאתה לא. מעבר לכך, האם ניתן להסיק שאותם גולשים הם גולשים רלוונטיים עבורך ?!
 

רלוונטיות כמדד פרסום באינטרנט

ובכן, רלוונטיות הינה מילת המפתח באמצעות חכם פרסום באינטרנט. כאשר אתה רוצים למצוא משהו באינטרנט, אתה ניגשים למנוע חיפוש, וכמוך מרבית הגולשים באינטרנט, אותו מנוע חיפוש שאנחנו מדברים עליו, אתם בטח יכולים לנחש כבר את שמו.

גולש שנכנס לחפש גן אירועים בגוגל הוא גולש שכבר נמצא בשלב השני של תהליך הקנייה שלו, והוא מעוניין לבצע סקר שוק ולהעריך את החלופות בשוק. אם אתם בעלי גן אירועים, וודאי הייתם רוצים שאותו זוג צעיר יגיע דווקא אל האתר שלכם, יתרשם ממנו ויפנה אליכם. 

על מנת למשוך את אותם גולשים, יש להכיר את כללי המשחק ולערוך מחקר מילות מפתח, שכן לא נוכל לצפות כיצד יבצעו הגולשים את החיפוש שלהם ומה יבחרו לרשום בשורת החיפוש - האם ירשמו גן אירועים, גני אירועים, אולם אירועים או אולי בכלל יעשו שגיאת כתיב.

מעבר לכך כמובן שהתחרות הרבה והעובדה שמרבית הגולשים לא ימשיכו מעבר לעמוד ה-1 או מקסימום ה-2, דורשת מכם לקדם את העסק לתוצאות הראשונות ולבצע מעקב יומיומי שוטף על מנת שתצליחו לשמור על היעד הנכסף. פרסום באינטרנט איננו משימה של "זבנג וגמרנו...". מדובר בתהליך שיש לעשותו באופן מדויק, עקבי ומקצועי.
 

ואיך פרסום באינטרנט נוגע אלינו?

מספר הגולשים המבצעים חיפוש באמצעות גוגל הולך וגדל מידי יום ואיתו גם מספר המפרסמים, על מנת שאותם גולשים יגיעו אליך ולא אל המתחרים שלך, אתה צריך חברה מקצועית שתדע להוביל אותם ולקשר אותם למספר הטלפון או בעסק שלכם. 

היופי שבדבר הוא שגם אתה יכול להרשות לעצמך לפרסם את העסק שלך באינטרנט ובמנועי החיפוש , ובדרך זו להוביל את הלקוחות הפוטנציאליים שלך אליך, ולהפוך אותם ללקוחות פעילים. לקבלת הצעת מחיר לפרסום לחץ כאן.