מהו כלי אופטימיזציית ההמרות (Conversion optimizer tool) ?


כלי אופטימיזציית ההמרות משתמש בנתוני מעקב ההמרות של הקמפיין שלך כדי שתקבל יותר המרות במחיר כמה שיותר נמוך. הכלי מופעל בכל מכירה פומבית של מודעות כדי למקם אותך מקום יותר משתלם עבורך, לאחר סריקה של נתוני המרות היסטוריים וביצוע ניתוח שלהם.





איך הוא עובד ?

בשלב ראשונה כלי אופטימיזציית ההמרות "משקיף" על היסטוריית ההמרות שלך וכורה ממנה מידע על המחירות הפומביות שקרו בעבר. הכלי מצליב את הנתונים הללו ביחד עם נתוני ההמרות לאותם המחירות ומקבל את הנתונים עבורם קבלנו אחוז המרות גבוה.


בשלב שני כלי אופטימיזציית ההמרות מעבד את המידע שהוא כרה מהנתונים ויוצר השארה לגבי המודל איתו הקמפיין שלך יקבל מספר המרות גבוהה יותר. הכלי יוצר אסטרטגיה שתמשיך להתעדכן כל הזמן כל עוד הקמפיין שלך מקבל המרות.


בשלב הסופי הכלי מעדכן את מחירי הקליקים שלך באופן שוטף, כדי לנצל את התקציב שמושקע בקמפיין תוך כדי  התמקדות בהמרות רבות ככל האפשר. כלי אופטימיזציית ההמרות משתמש בנתונים כדי ליצור דירוג מודעה מתאים בהתייחס לציון האיכות ציון ההקלקה שנבחר ויחס המרות ההיסטורי.



מה אנחנו מרוויחים ?

  1. חסכון בכסף - כלי אופטימיזציית ההמרות חוסך עבורינו כסף על סמך ניתוח נתונים של המרות היסטוריות. ומוצא מיקומים כדי להמנע מהקלקות לא אופטימליות .
  2. הכלי ניתן בחינם - הכלי ניתן בחינם עם התקנת מעקב המרות בתוך הקמפיין שלך. התנאי היחידי שעליך לעמוד בו הוא 50 המרות בתוך הקמפיין ב30 הימים האחרונים.
  3. עובד לבד - שיפור הביצועים שלך ומעקב אחרי המרות ללא התערבות מצידך.  תוכל לחילופין גם לקבוע הצעה ידנית להמרה .
  4. תמחור מוצרים -  ניתן לקבוע מחיר מקסימלי להקלקה לקבוצות מודעות שונות. בכך אנו נוכל להגביל מחירים שונים עבור מוצרים שונים. לדוגמא אנחנו חנות למכירת ניידים , נוכל להגביל קמפיין של מטענים ל 5 שקלים להמרה כאשר המטען נמכר ב40 שקלים . כאשר במקביל נוכל להגביל נייד של אריקסון ל 50 שקלים להמרה כאשר הוא נמכר ב900  שקלים.


לסיכום

הכלי יעיל , מומלץ לשימוש למשתמשים מנוסים. מאחר וצריך לעקוב אחרי הביצועים שלו בהתחלה כדי להגיע לעמק השווה מבחינת שווי המרות והאסטרטגיה שהכלי אל מול הרווח שאנחנו מקבלים.