אפשר גם למכור בפייסבוק!

בקטגוריות: חדשות בפייסבוק|שיווק בפייסבוק|שיווק ברשתות חברתיות

23 מרץ 2011

אז כמה משתמשים יש בפייסבוק? וכמה מהם עושים קניות דרך האינטרנט, מחפשים מוצרים דרך האינטרנט, משווים מחירים וקוראים חוות דעת, ובמילים אחרות – לא קונים שום דבר מבלי לבדוק קודם את כל פרטיו ברשת? מדובר במספר גדול מאוד מן הסתם, ואם חושבים על זה, הרי ש-500 מיליון משתמשי פייסבוק הם הרבה יותר ממספר הנכנסים לאמאזון או לeBay ובטח הרבה יותר מהנכנסים לחנויות מקוונת ישראליות. נכון, פייסבוק היא רשת חברתית שאינה נלקחת בחשבון כפלטפורמת מכירות, אולם בחודשים האחרונים צצות ועולות אפליקציות המאפשרות הצצה ראשונה אל האפשרות למכור דרך פייסבוק, מה שיתכן ויצבור תאוצה משמעותית. רוצים להכיר כמה מהאפליקציות האלה? בבקשה :

Payvment

חנות מקוונת בפייסבוק

גרסת בתא לאפליקציה שמאפשרת למכור כל מה שתרצו דרך דף פייסבוק שלכם, זאת באמצעות הוספת לשונית לקיר, שם תוכלו להציג מוצרים, מחירים, ופרטים נוספים אודותם. אפליקציית Payvment משתמשת יפה ביכולות של פייסבוק, ומאפשרת למוכרים דרכה לתת הנחות לגולשים שעושים לייק לדף המכירה או למוצר כזה או אחר מתוכו. כמובן שבעל הדף יוכל לקבל סטטיסטיקות אודות מכירות, שבוצעו דרך האפליקציה או לשלוח מסרים אל קהל הלקוחות.

Payvment בגרסתה הנוכחית מאפשרת לאנשים לחפש מוצרים של חנויות המשתמשות באפליקציה. במילים אחרות, אם לא תבטלו את האופציה הזו, הרי שבכל פעם שיכנסו גולשים אל אפליקציית Payvment בפייסבוק ויחפשו מוצרים, תשתתף גם החנות שלכם בחיפוש והמוצרים שלכם יופיעו בתוצאות.

חשוב לציין, שבניגוד לאפליקציות הבאות שנציג, אפליקציית Payvment מטפלת גם בנושא סליקה, כך שאפשר לשלם ממש דרך האפליקציה באמצעות paypal או כרטיס אשראי. כמובן שהמוכר דרך האפליקציה הזו יכול להוסיף על מחיר המוצרים גם את דמי המשלוח ומיסים (אם נדרשים) – בקיצור, מדובר באפליקציה המטפלת בהליך המכירה באופן מקיף ומושלם. ובנוסף לכל היתרונות האחרים היא גם חינמית!


Storefront Social

אפליקציית Storefront Social מאפשרת להוסיף לשונית מכירה בפייסבוק, ובה להציג מוצרים הקיימים בחנות אינטרנטית. הגולשים אל הדף יקבלו את כל המידע על המוצרים המוצגים כולל מחירים, ויוכלו לחפש אחר מוצרים המעניינים אותם (באמצעות שדה חיפוש שהאפליקציה כוללת). חשוב לציין, כי האפליקציה אינה כוללת שירותי סליקה, ולפיכך אינה יכולה לשמש כפלטפורמה יחידה למכירה. כל המוצרים המופיעים בה נדרשים להיות מקושרים אל לינק אחר (חנות וירטואלית למשל, או דף מכירה ב-eBay או אמאזון), שיוכל להשלים את תהליך המכירה והעברת פרטי התשלום.

האפליקציה מאפשרת לשתף מוצרים ספציפיים מתוך הדף או להוסיף אותם לטוויטר. אפליקציית Storefront Social אינה חינמית כרגע, כי אם עולה 9.95$ לחודש.


BigCommerce Social Shop

בדיוק כמו האפליקציה הקודמת, גם אפליקציית BigCommerce Social Shop אינה מאפשרת סליקה, כי אם העברה של הגולשים אל חנות וירטואלית קיימת. עם זאת, האפליקציה מאפשרת לעשות share למוצרים מתוכה, על מנת לשתף עם גולשים אחרים בפייסבוק, ולזכות לחשיפה טובה מהבחינה הזו. מדובר באפליקציה משמעותית יותר מבחינת הנוכחות שלה בפייסבוק מה שמייקר אותה בהשוואה לזו הקודמת (מחירה של BigCommerce Social Shop הוא כ 24.99$ לחודש), מה שמקנה לה את התואר – האפליקציה היקרה ביותר.


Ecwid

אפליקציית ecwid

אפליקציה נוספת המאפשרת להוסיף חנות לפייסבוק, אולם בשונה מקודמותיה המאפשרות לינק לחנות וירטואלית ו/או שירותי סליקה נפרדים, הרי שבאמצעות Ecwid יכולים הגולשים לגרור את המוצרים המעניינים אותם אל סל קניות ולהשלים את תהליך הרכישה מבלי לצאת מפייסבוק. Ecwid מאפשרת ממשק פייסבוקי דרכו מבצע הגולש את פעילויותיו, אולם מאפשר חיבור גם לMySpace, לינקדאין, ורשתות חברתיות אחרות באמצעות העתקת קוד מקור לאפליקציית ווב פשוטה (widget).

אפליקציית Ecwid היא חינמית בבסיסה, אולם אם תתבצע דרכה מכירה של למעלה מ-100 פריטים תעלה 17$ לחודש.

האם ניסיתם למכור מוצרים דרך דף הפייסבוק שלכם? ואם כן, האם לדעתכם זה אפקטיבי?

אפשרות התגובות סגורה.

אודות הבלוג

בבלוג אדאקטיב תמצאו מידע שימושי, טיפים וחדשות בתחום פרסום ושיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום ממומן בגוגל וכל מה שקשור.

הרשם חינם לקבלת עדכונים, טיפים וחדשות במייל:

הכנס את כתובת הדוא"ל שלך:

השירות ניתן על ידי FeedBurner

פוסטים

  • מוצרי פרסום: עד מתי גוגל תכנס לנו לתוך החיים? [...]
  • מור: הסרטון ממחיש בצורה נהדרת את הפואנטה. פוסט נפלא [...]
  • שלומי: זה נכון שיש כאן ניגוד אינטרסים, עם זאת אם אתה מתנסה בפרס [...]
  • קידום בגוגל: כתבה ממש מעניינת, יש לך קישורי כתיבה מרשימים. אתה מאמין [...]
  • מוצרי פרסום: אני באתר שלי http://www.gooby.co.il/ הוצאתי את זה ומאז המכירות רק [...]

מומלץ

פועל על וורדפרס

הצטרפו אלינו בפייסבוק