8 הקמפיינים הכי טובים בפייסבוק

בקטגוריות: שיווק בפייסבוק|שיווק ברשתות חברתיות

25 מאי 2011

אם כבר בניתם דף פייסבוק לעסק שלכם, אתם בטח חושבים איך אפשר להגדיל את כמות הלייקים בו באופן קבוע. הגולשים היום כבר לא מחלקים את הלייקים שלהם בקלות רבה כל כך וצריך למצוא עוד ועוד דרכים יצירתיות של שיווק ו-פרסום בפייסבוק כדי למשוך אוהדים חדשים. עם זאת, גם היכולות שלנו בתור בעלי דפים הולכות וגדלות גם הודות לכך שפייסבוק כעת מאפשרת להשתמש ב- iframe בדפי הפייסבוק שלכם וגם הודות לאפליקציות השונות שצצות כל יום ומאפשרות להוסיף עוד ועוד אינטראקציה ועניין לדף פייסבוק.

בפוסט היום, אני דווקא לא אדבר על החלק הטכני איך להוסיף דפים יחודיים לדף הפייסבוק או איך לעצב אותם נכון, אלא אני רוצה לתת לתת לכם קצת השראה בעזרת קמפיינים יצירתיים וייחודיים של חברות ומותגים שונים בפייסבוק – הנה 8 קמפיינים מוצלחים במיוחד (לדעתי).

החברים של קורונה

מותג הבירה הפופולרי Corona מצא שיטה מעניינת להגדיל את כמות האוהדים שלו. בדף הפייסבוק של קורונה, אוהדים שהעלו תמונות שלהם, קיבלו הזדמנות להופיע על שלט ענק בטיימס סקוור בניו יורק. כל כמה שניות התחלפה תמונה בשלט האלקטרוני הענק וכל פעם הוצגה תמונה של גולש אחר. בעזרת הקמפיין קורונה הצליחה להגדיל את כמות הלייקים בדף בכמעט 6000%.

השלט של קורונה

הצנצנת של Jack In The Box

רשת המזון המהיר Jack In The Box הוסיפו מטבע וירטואלי של 5 סנט לתוך צנצנת, גם כן וירטואלית, על כל אוהד חדש שהצטרף לדף פייסבוק שלהם במסגרת התחרות במהלך חודש אוקטובר האחרון. הם התחילו עם כ-2000$ ובסוף התחרות, אחד האוהדים (שנבחר באופן רנדומלי) זכה בכל הצנצנת שתכולתה הגיעה ל- 11500$. אין צורך לומר שחלוקת פרסים וכסף היא דרך מצוינת למשוך אוהדים.

התיקים של פיורלי

רשת האביזרים Fiorelli המציעה אביזרים יוקרתיים הוכיחה שגם מותגים יוקרתיים יכולים לעשות שיווק מוצלח בפייסבוק. רכישה של תיק מפיורלי זוהי החלטה לא קלה, ולכן, החברה יצרה אפליקציה המאפשרת לשים את תמונת התיק הרצוי במקום תמונת הפרופיל בפייסבוק ולקבל תגובות ועצות של חברים לפני הרכישה. בצורה כזו, נוצרה אינטראקציה עם המותג והשימוש באפליקציה השתלב באופן טבעי בתהליך הרכישה.

מתנות מותאמות אישית מ-Etsy

אתר החנות הפופולארי Etsy, המציע מוצרי עבודת יד שונים, השיק גרסה של Facebook Connect שבעזרתה, ניתן לבחור מתנות באתר לחברים שלך בפייסבוק בהתבסס על הלייקים שהם עשו. זהו כנראה העתיד של השיווק בפייסבוק.

מתנות לחברים באתר Etsy

ל-KOHL’s אכפת

רשת החנויות KOHL’s  הוסיפו לדף שלהם את העמוד KOHL’s Cares שבו הם מסבירים על תוכניות שונות שהם תורמים להן ותומכים בהן. בקמפיין פייסבוק קודם, הם חילקו מליון דולר (!) לבתי ספר שונים לפי הצבעת האוהדים בפייסבוק. הקמפיין הזה הציף את הדף בלייקים ועזר לחברה לחצות את קו המליון לייקים. (כיום יש ל KOHL’s מעל 4 מליון לייקים).

CHOLE's Cares

דומינו'ס משפרת את הטעם

ברשת הפיצה המוכרת, הבינו שהגיע זמן לשפר את טעם הפיצה שהם מייצרים ויצרו חוצץ מיוחד בדף הפייסבוק שלהם שבו אוהדי הדף יכלו לשתף את הבקשות והטענות שלהם לגבי המנות המוצעות ברשת, טעמן ועוד. אז.. לא בטוח שטעם הפיצה אכן השתפר, אבל זו היתה דרך נהדרת בשביל דומינו'ס להגדיל את כמות האוהדים בדף (היום עומד על כמעט 3 מליון לייקים), ליצור אינטראקציה ולשנות את התדמית.

אזור הדמדומים בפייסבוק

אם ראיתם את הסרטים ואם לא, בוודאי שמעתם על הסאגה הפופולרית. אנשי השיווק של הסרטים מעודדים את הגולשים לפרסם טוויט (ציוץ) כדי לזכות בכרטיסים לסרט החדש בסדרה. האסטרטגיה הטובה ביותר בקמפיין כזה, היא להגיד לאוהדים מה בדיוק הם צריכים לכתוב בטוויט כדי למנוע בלבול וטעויות.

אזור הדמדומים בפייסבוק

אפרי את עצמך עם לנקום

בשבוע שעבר השיקה חברת לנקום אפליקציית פייסבוק חדשה שבעזרתה הגולשים (או אולי יותר נכון, גולשות) יכולות לנסות את מוצרי החברה החדשים על התמונות שלהן.
איך האפליקציה עובדת?

אופציה הנקראת Magic Mirror מאפשרת בכמה צעדים פשוטים (להעלות תמונה מהמחשב או לבחור תמונה מתוך אלבומי פייסבוק) "לאפר" את התמונה באמצעות הממשק באחד מערכות הצלליות החדשות של לנקום. כמובן, אפשר לשתף אח"כ את התמונה עם החברים בפייסבוק ולהוריד אותה למחשב.

האפליקציה של lancome

מקווה שהדוגמאות נתנו לכם השראה לרוץ ולעשות משהו חדש ומעניין בדף שלכם.

איזה מהקמפיינים הכי אהבתם?

תגובה אחת על 8 הקמפיינים הכי טובים בפייסבוק

Avatar

פרסום ממומן

12 ביולי, 2011 בשעה 0:31

מעורר חשיבה לגבי הגדלת האוהדים בעמוד הפייסבוק.
תודה על הפוסט!

אודות הבלוג

בבלוג אדאקטיב תמצאו מידע שימושי, טיפים וחדשות בתחום פרסום ושיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום ממומן בגוגל וכל מה שקשור.

הרשם חינם לקבלת עדכונים, טיפים וחדשות במייל:

הכנס את כתובת הדוא"ל שלך:

השירות ניתן על ידי FeedBurner

פוסטים

  • מוצרי פרסום: עד מתי גוגל תכנס לנו לתוך החיים? [...]
  • מור: הסרטון ממחיש בצורה נהדרת את הפואנטה. פוסט נפלא [...]
  • שלומי: זה נכון שיש כאן ניגוד אינטרסים, עם זאת אם אתה מתנסה בפרס [...]
  • קידום בגוגל: כתבה ממש מעניינת, יש לך קישורי כתיבה מרשימים. אתה מאמין [...]
  • מוצרי פרסום: אני באתר שלי http://www.gooby.co.il/ הוצאתי את זה ומאז המכירות רק [...]

מומלץ

פועל על וורדפרס

הצטרפו אלינו בפייסבוק