בלוג אדאקטיב

כבר בשנה שעברה בכנס גוגל הוזכרה הטכנולוגיה המתפתחת של זיהוי פנים והאפשרויות המפחידות במקצת שזה פותח למפרסמים. הנסיון של פייסבוק לזהות ולתייג אנשים באופן אוטומטי יצר התנגדות וחשש לפגיעה בפרטיות.

בסרט "קוד מקור" ניתן לראות איך הטכנולוגיה הזו מיושמת על מנת להציג לאנשים פרסומות מותאמות
אישית בכל מקום אליו הם הולכים על ידי סריקה של העיניים. המשך קריאה »

לאחר שבשבועיים האחרונים פייסבוק הצליחה למשוך את מרבית תשומת הלב עם השקת הטיימליין בדפי הפייסבוק ושדרוג אפשרויות החשיפה והפרסום עבור מנהלי הדפים, הגיע הזמן להסב את תשומת הלב גם לגוגל שלא "נשארה חייבת" והכריזה על חידוש משלה, אותו הציגה לפני מספר ימים בבלוג הרשמי שלה. הכירו את Google Play.
אמנם, זהו אינו מוצר חדש לחלוטין. מדובר, בעצם, על מיתוג מחדש של ה Android Market אך האפשרויות נשמעות בהחלט מפתות. המשיכו לקרוא ותראו בעצמכם. המשך קריאה »

בין אם הייתם חלק מההתרגשות הגדולה שאחזה במשווקים בשבוע שעבר כאשר במקביל עם מסיבת העיתונאים הגדולה של פייסבוק התחילו להופיע בדפי פייסבוק הודעות על השדרוג לטיימליין ובין אם לא, אתם כבר בטח יודעים שעד ה-30 במרץ כל הדפים העסקיים בפייסבוק יקבלו את פורמט הטיימליין. המשך קריאה »

בעל עסק קטן ממלא המון תפקידים בעסק. בדרך כלל הוא גם המשווק, גם המבצע וגם נציג שירות הלקוחות.
אפשרויות הפרסום והשיווק באינטרנט גדלות באופן קבוע אך יחד איתן גדלה גם כמות המשימות שעל בעל העסק לבצע.
לשמחתנו, במקביל, נוצרים כלים ואפליקציות שונות העוזרים לבצע את המשימות הללו ביתר קלות ומהירות.

אספתי בשבילכם רשימה של כלים שיעזרו לכם להיות יעילים ופרודוקטיבים יותר: המשך קריאה »

למרות שפייסבוק הכריזה על פרופיל הטיימליין כבר בועידת F8 בספטמבר שנה שעברה, עדיין יש משתמשים שהפרופיל שלהם לא שודרג לטיימליין (למרות ההבטחות השונות שפורסמו).

חלק מהמשתמשים נרתעים מהחידוש ועל פי הסקר שערכה חברת SodaHead, שבעים אחוז (!) מעדיפים לוותר על הטיימליין: המשך קריאה »

לפני פחות מחודש, טוויטר הודיעה בבלוג הרשמי שהיא פותחת את ממשק התרגום לשפות הנכתבות מימין לשמאל.

עד היום, יותר מ-425000 מתנדבים השתתפו בתרגום ולוקליזציה של טוויטר ל-22 שפות שונות.

על פי התחזיות, כבר באביב הקרוב, 4 השפות: ערבית, עברית, פרסית ואורדו (אם אתם תוהים מה זה, אורדו היא השפה הרשמית של פקיסטן ואחת מ-23 השפות הרשמיות של הודו) יהיו זמינות למשתמשי טוויטר. המשך קריאה »

בנוסף למוצרים והשירותים השונים של גוגל, עליהם הם שמחים לספר לכל העולם, יש לגוגל גם כמה רעיונות שהם ממש לא רוצים לחלוק עם הקהל הרחב. יותר מזה, אפילו לא כל העובדים של גוגל מודעים לקיומה של המעבדה הסודית השוכנת באזור סן פרנציסקו.

בנובמבר שנה שעברה, כתבה בניו-יורק טיימס חשפה את קיומו של הפרויקט Google X – מעבדה סודית של גוגל בה עובדים מומחים שונים על 100 רעיונות חלומיים. המשך קריאה »

דפי נחיתה ב- 2012

בקטגוריות: שיווק באינטרנט

18 ינו' 2012

נהוג לקרוא "דף נחיתה" לדף המיועד להעברת מסר אחד מסוים: קריאה למכירה, הרשמה, הורדה או הצעה להשארת פרטים באמצעות טופס או מספר טלפון.

בעצם, נכון יותר יהיה לקרוא לדפים האלה "דף המרה" כיוון שמטרתם היא לגרום לגולש לעשות פעולה מסוימת, כאשר דף נחיתה יכול להיות כל דף עליו "נוחת" הגולש כאשר הוא מגיע לאתר שלכם.

בפוסט הזה אני רוצה לדבר על דפי המרה, אך מטעמי נוחות אתייחס אליהם כאל "דפי נחיתה".

בשנתיים-שלוש האחרונות ראינו כל מיני סוגים של דפי נחיתה: מעוצבים היטב עם מעט מאוד טקסט, פלאשים ומשחקים, דפים ארוכים מאוד עם הסברים, דוגמאות והמלצות ועוד כל מיני גרסאות משולבות.

כמו כל דבר באינטרנט גם דפי הנחיתה משתנים באופן קבוע וגם בתחום הזה יש סוג של אופנה או טרנד.

אז איך ייראו דפי הנחיתה ב-2012? למה כדאי לשים לב וליישם? המשך קריאה »

SOPA, שהם ראשי התיבות של Stop Online Piracy Act, היא הצעת חוק בארה"ב שבנתיים הוקפאה אך עדיין עושה הרבה מאוד גלים.

קודם כל, כדי להבין על מה מדובר, אסביר בקצרה את הצעת החוק: מטרתה היא לשים קץ לפירטיות והפרת זכויות יוצרים ברשת. איך? באמצות חסימות וסנקציות.

כלומר, כל אתר שחשוד בהפרת זכויות יוצרים עלול להיחסם ע"י הרשויות ולאוכלוסיית ארה"ב לא תהיה גישה אליו.

בנוסף, בעלי האתרים יהיו אחראים על התוכן המתפרסם בהם ויצטרכו לפעול על מנת למנוע ממשתמשים להעלות ולהוריד חומרים שעלולים לפגוע בזכויות יוצרים.

הסנקציות על אתרים שיפרו את הכללים, מרחיקות לכת – הם עלולים להיחסם, לקבל תביעות וניתן אף יהיה למנוע מחברות כרטיסי אשראי, למשל, לעבוד איתם. המשך קריאה »

אם אתם נמצאים הרבה בפייסבוק, לא יכולתם לפספס את הקישור שהופיע לכם בפרופיל לפני כמה שבועות "רוצים לדעת איך פייסבוק מרוויחה כסף?" שהוביל לדף עם הסברים ווידאו קצר המונה את אפשרויות הפרסום בפייסבוק, מה ההבדל ביניהן, למה פייסבוק בכלל מאפשרת פרסום ממומן ואיך היא מתייחסת לנושאי פרטיות:

About Facebook Ads
מקור: צילום מסך המשך קריאה »

אודות הבלוג

בבלוג אדאקטיב תמצאו מידע שימושי, טיפים וחדשות בתחום פרסום ושיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום ממומן בגוגל וכל מה שקשור.

הרשם חינם לקבלת עדכונים, טיפים וחדשות במייל:

הכנס את כתובת הדוא"ל שלך:

השירות ניתן על ידי FeedBurner

פוסטים

  • מוצרי פרסום: עד מתי גוגל תכנס לנו לתוך החיים? [...]
  • מור: הסרטון ממחיש בצורה נהדרת את הפואנטה. פוסט נפלא [...]
  • שלומי: זה נכון שיש כאן ניגוד אינטרסים, עם זאת אם אתה מתנסה בפרס [...]
  • קידום בגוגל: כתבה ממש מעניינת, יש לך קישורי כתיבה מרשימים. אתה מאמין [...]
  • מוצרי פרסום: אני באתר שלי http://www.gooby.co.il/ הוצאתי את זה ומאז המכירות רק [...]

מומלץ

פועל על וורדפרס

הצטרפו אלינו בפייסבוק