גוגל פלוס מוסיפה דפי עסקים, צוקרברג קורא לגוגל פלוס "הגרסה הקטנה של פייסבוק"

בקטגוריות: גוגל פלוס|מדיה חברתית|שיווק ברשתות חברתיות

9 נוב' 2011

חיכינו, חיכינו ולבסוף זה קרה: גוגל מאפשרת לעסקים לפתוח באופן רשמי דפים בגוגל פלוס.

לפני יומיים, סגן נשיא בכיר בגוגל, פרסם על כך הודעה רשמית בבלוג שלו.

הדף דומה מאוד במבנה לדף עסקי של פייסבוק עם תמונת פרופיל בצד שמאל למעלה ופס של 5 תמונות בחלק העליון המרכזי של הדף.

אנגרי בירדס - בין הראשונים להשתמש בדפי גוגל פלוס

מה זה נותן לנו?

בגדול, תוכלו ליצור דף ייעודי לארגון, עסק או עמותה, כל עוד יש לכם פרופיל אישי בגוגל פלוס.

סיווגים – כמו בפרופיל האישי, תוכלו לסווג למעגלים שונים את הקשרים שלכם בדף העסקי. כלומר, תוכלו להפריד בין לקוחות, עמיתים, עוקבים וכו'.

אינטגרציה עם מוצרי גוגל – כבר עכשיו יוטיוב מוטמע בכל דפי העסקים בגוגל פלוס וגם גוגל דוקס בדפי חברות. ככל הנראה, עם הזמן עוד ועוד מוצרים של גוגל יתממשקו עם הדפים של גוגל פלוס. וכיוון שאלה מוצרים שהמון אנשים משתמשים בהם באופן קבוע, זה בהחלט משהו שנותן פלוס לגוגל פלוס.

"זולות" – גם בתור דף תוכלו ליצור hangouts שזוהי דרך מצוינת ליצור קשר עם קבוצה של לקוחות או שותפים.

אפשר להתחרט – עוד פיצ'ר נחמד הוא האופציה לערוך ולתקן פוסטים אחרי שפרסמתם אותם מבלי למחוק וליצור מחדש.

אודות – בחלון ה"אודות" אתם מקבלים עורך תוכן עם אפשרויות להדגיש את הטקסט, להוסיף קישורים, בולטים וכו' אז אל תפספסו את ההזדמנות לפרוס כאן את כל רשימת השירותים ו/או המוצרים שלכם.

פיצ'ר נוסף שמציגה גוגל בהקשר לדפי עסקים הוא google direct המאפשר להקליד לפני שם העסק בתיבת החיפוש בגוגל את הסימן + ולעבור באופן אוטומטי לדף של העסק בגוגל פלוס.

הנה סרטון קטן המתאר את אפשרויות הדפים:

אז איך עושים את זה?

בפרופיל שלכם במצד ימין למטה (או שמאל, אם אתם משתמשים בעברית), יופיע לכם הקישור הבא: "צור דף של גוגל פלוס".

יצירת דף בגוגל פלוס

בחרו קטגוריה מתאימה לדף, לאחר מכן הוסיפו פרטים ותמונה, תוכלו להגדיר גם מי יכול לראות את הדף. לחצו על המשך. זהו! זה בערך הכל. עכשיו תועברו לדף בו יציעו לכם להפיץ את הבשורה ולספר למעגלים שלכם על לידתו של הדף החדש.

מומחי מדיה חברתית טוענים שהתחרות מול פייסבוק הופכת לרצינית עוד יותר עם שחרור "דפי גוגל פלוס" לעסקים.

עם זאת, רק לפני כמה ימים אמר מארק צוקרברג בראיון עם צ'רלי רוז לרשת PBS שאמנם יש תחרות בין פייסבוק וגוגל פלוס, לא נראה לו שאחת החברות תשתלט, בסופו של דבר, על הכל (כלומר, אם גוגל כבר שולטת על החיפוש, פייסבוק תמשיך לשלוט על הרשתות החברתיות) ותוך כדי זרק גם הערה שעוררה הרבה באזז: "גוגל מנסה ליצור גרסה קטנה של פייסבוק משלה".

הנה הראיון (אם, במקרה, פספסתם):

ההערה לא עברה ללא התייחסות מצד גוגל, ובראיון ל-Blomberg TV באותו ערב, אמר ברדלי הורוביץ, מנהל מוצר בכיר בגוגל שהם מאוד שמחים שהמתחרים לא מעריכים אותם מספיק וכי "זה שירת אותנו מצוין עד היום".

מה דעתכם? מי לא מעריך את מי מספיק?

אפשרות התגובות סגורה.

אודות הבלוג

בבלוג אדאקטיב תמצאו מידע שימושי, טיפים וחדשות בתחום פרסום ושיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום ממומן בגוגל וכל מה שקשור.

הרשם חינם לקבלת עדכונים, טיפים וחדשות במייל:

הכנס את כתובת הדוא"ל שלך:

השירות ניתן על ידי FeedBurner

פוסטים

  • מוצרי פרסום: עד מתי גוגל תכנס לנו לתוך החיים? [...]
  • מור: הסרטון ממחיש בצורה נהדרת את הפואנטה. פוסט נפלא [...]
  • שלומי: זה נכון שיש כאן ניגוד אינטרסים, עם זאת אם אתה מתנסה בפרס [...]
  • קידום בגוגל: כתבה ממש מעניינת, יש לך קישורי כתיבה מרשימים. אתה מאמין [...]
  • מוצרי פרסום: אני באתר שלי http://www.gooby.co.il/ הוצאתי את זה ומאז המכירות רק [...]

מומלץ

פועל על וורדפרס

הצטרפו אלינו בפייסבוק