תתחילו לתכנן את הטיול הבא שלכם!

בקטגוריות: חדשות אינטרנט|חידושים באינטרנט

16 ינו' 2011

אם אתם עומדים בפני טיול או חופשה, אז קודם כל – אני מקנא. שנית, תוסיפו לרשימה שלכם עוד שני אתרים שאתם חייבים להכיר, היות והם עומדים לשדרג בצורה משמעותית את הטיול שלכם ואת היעילות שלכם במהלכו (כן, אני יודע שעבור חלק מהאנשים "טיול" ו"יעילות" הן שתי מילים שלא נפגשות יחד, אבל רגע – תנו לי עוד קצת קרדיט ותמשיכו לקרוא בבקשה).

GoPlanit – מורה הדרך האידיאלי לטיולים בחו"ל

כמה פעמים תכננתם לנסוע לאיזשהו יעד, אספתם מידע על היעד ועל מקומות שאסור לכם לפספס ועם זאת מצאתם שאתם טובעים בשפע המידע והתקשיתם לתכנן טיול ולבנות את המסלול המדויק? או לחלופין, כמה פעמים קרה לכם שמצאתם את עצמכם בצומת החלטה חשוב ביותר במהלך הטיול ("איפה לאכול הערב") וחיפשתם אחר המלצות? לשם כך בדיוק נועד האתר GoPlanit, שיכול להפוך את הטיול שלכם מסימן שאלה אחד גדול לסימן קריאה אחד ברור.

תכנון טיול עם goplanit

איך זה עובד? מאוד פשוט. ספרו ל GoPlanit לאן אתם מתכננים לנסוע ומתי, והאתר יציג בפניכם את כל האטרקציות המופיעות בסביבתכם, בהתבסס על המלצות גולשים. אם תרצו לתכנן את הטיול שלכם, יספר לכם האתר מתי המקומות פתוחים או סגורים (בהתחשב במרחק שלכם מממקום מסוים ובהערכת הזמן שייקח לכם להגיע אליו), ימליץ לכם על נקודות נוספות לפי המיקום שלכם (לשם כך תצטרכו להוריד את האפליקציה של האתר אל הסמארטפון שלכם), ויאפשר לכם להתנהל בטיול מעכשיו לעכשיו, כאשר  GoPlanit מנחה אתכם ממקום למקום.

האתר בנוי בתור מורה דרך נוח במיוחד, לכן, תוכלו להזין לו את טווחי המחירים שאתם מכוונים אליהם (בבחירת מסעדה למשל), את סוגי האטרקציות המעניינות אתכם (מוזיאונים, טיולי טבע או שופינג) ובנוסף – ליצור קהילות מטיילות של חברים, או במילים אחרות להוסיף פעילות חברתית – למצוא חברים המטיילים בסביבתכם או לתאם איתם הגעה לאותה נקודת יעד (באותו זמן, כמובן).

לתכנן טיול עם goplanit

השירות ניתן חינם. אין צורך להירשם, (אפשר לעשות זאת גם באמצעות רישום דרך פייסבוק) אך כדאי לעשות זאת אם תרצו לשמור את הטיולים שלכם ולאפשר לחברים לראות איפה אתם (כמובן שתוכלו לקשר את הטיול שלכם לפייסבוק ולרשתות חברתיות אחרות, להעלות תמונות ולהוציא לכולם את העיניים).

Tripit.com – סוכן הנסיעות הפרטי שלך

אתר נוסף הפועל כה דומה וכה שונה ל GoPlanit הוא טריפ-איט (ולא, אין הכוונה לצריכת כדורים מסוג מסוים, חלילה). על מנת להפעיל את השירות תצטרכו לשלוח לאתר את פרטי הטיול המתוכנן שלכם (לאן ומתי), לאמת את הפרטים האלה (באמצעות משלוח כרטיס טיסה אלקטרוני, למשל), ומיד תקבלו את מבנה הטיול המוצע לכם על ידי Tripit. בעת הרישום ייווצר עבורכם פרופיל באתר והוא זה שישמור עבורכם את כל האטרקציות המומלצות למפגש בדרך, את כל המקומות שאתם חייבים לראות, את כל המסעדות שאתם חייבים לאכול בהן, וגם את הבסטה של ההוא שמוכר פסלונים שאתם חייבים להביא הביתה. בנוסף לאלה, יתמלא הפרופיל שלכם גם בשפע מפות של האזור שתבקרו בו ושל סביבותיו, כמו גם תחזית מזג אויר מדוקדקת ומתעדכנת (על מנת שתהיו מוכנים לכל בדל גשם או חמסין).

תכנון טיול עם tripit

ולא רק זה – Tripit.com הוא סוכן הנסיעות הבאמת פרטי שלכם. Tripit.com דואג לא רק להנאתכם ביעד, כי אם גם להגעה בטוחה שלכם אליו. באמצעות Tripit.com תוכלו לחפש מבצעים והנחות בחברות התעופה השונות על מנת למצוא את כרטיסי הטיסה הזולים ביותר, תוכלו לדעת מתי הטיסה יוצאת ואם יש עיכובים, ובמידה וחלילה טיסה מתעכבת או מתבטלת, יחפש עבורכם Tripit.com גם טיסות חלופיות.

איך הסתדרתם בלעדיו עד עכשיו, אה?

מכירים עוד אתרים שעוזרים לתכנן טיולים ולחלוק את חוויותיו? ספרו בתגובות!

תגובה אחת על תתחילו לתכנן את הטיול הבא שלכם!

Avatar

מסלול נסיעה

11 בדצמבר, 2011 בשעה 11:48

תודה על ההמלצות. אני מסתבכת כשמדובר בתכנון מסלולי נסיעה וטיולים. ככה המחשב עושה הכול בשבילי.

אודות הבלוג

בבלוג אדאקטיב תמצאו מידע שימושי, טיפים וחדשות בתחום פרסום ושיווק באינטרנט, קידום אתרים, פרסום ממומן בגוגל וכל מה שקשור.

הרשם חינם לקבלת עדכונים, טיפים וחדשות במייל:

הכנס את כתובת הדוא"ל שלך:

השירות ניתן על ידי FeedBurner

פוסטים

  • מוצרי פרסום: עד מתי גוגל תכנס לנו לתוך החיים? [...]
  • מור: הסרטון ממחיש בצורה נהדרת את הפואנטה. פוסט נפלא [...]
  • שלומי: זה נכון שיש כאן ניגוד אינטרסים, עם זאת אם אתה מתנסה בפרס [...]
  • קידום בגוגל: כתבה ממש מעניינת, יש לך קישורי כתיבה מרשימים. אתה מאמין [...]
  • מוצרי פרסום: אני באתר שלי http://www.gooby.co.il/ הוצאתי את זה ומאז המכירות רק [...]

מומלץ

פועל על וורדפרס

הצטרפו אלינו בפייסבוק